duminică, 9 septembrie 2012

Bun venit pe acest blog de dezvoltare personala si spirituala


Acest blog l-am creat pentru toti cei care rezoneaza cu spiritualitatea, cei care doresc sa se dezvolte pe ei insisi, stiind ca totul se vindeca/transforma din interior. 

Impartasesc cu tine pasii care eu i-am facut si care m-au adus in acest punct de a te ajuta si pe tine.

Faptul ca ai ajuns pe acest blog nu este intamplator. Nimic nu este intamplator. Imi doresc ca impreuna sa mergem pe calea dezvoltarii personale si spirituale.

 Pe frontispiciul Templului de la Delphi scrie: Cunoaste-te pe tine insuti si vei cunoaste intregul Univers, cu energiile si fortele sale ascunse” - aici este esenta de a ne cunoaste pe noi in interior.

Te invit sa intri pe paginile de sus pentru a-ti gasi calea ta. Am facut cursuri de Astrologie, Reiki, Infoenergetica si Yoga.

Banii sunt tot o energie si noi am uitat sa o folosim. Aceasta energie exista si e util sa ne armonizam cu ea. La randul meu si eu am folosit banii pentru a face cursuri sau am platit pe carti, de aceea consider ca ar fi mai armonios ca banii sa circule mereu.

Ma puteti contacta la adresa de mail:transformarepersonala8@gmail.com

Namaste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu