vineri, 12 septembrie 2014

Initiere in Reiki Usui gradul I si II gratuit

In aceasta luna de Semtembrie, eu imi serbez ziua de 3 ori, doua de nume si una ziua in care am venit pe pamant. Aceasta luna mai reprezinta si inceperea toamnei dar si cules roadelor din gradina.

Pentru mine anul a dat multe roade atat in gradina cat si din punct de vedere spiritual asa m-am gandit sa ofer initiere gratuita toata luna Septembrie in Gradul I si II Usui.

Reiki Usui a aparut in viata mea acum multi ani si de multe ori ma ajutat in aceasta viata. Acest sistem inseamna atat autovindecare cat si vindecarea celor din jur, vindecarea si energizarea plantelor dar si a animalelor.

La gradul I se invata pozitiile de autotratament si tratamentul pe alte persoane, pe animale si plante.

La gradu II se invata cele 3 simboluri traditionale in Reiki, folosite pentru armonizarea incaperilor si pentru “transmiteri la distanta, in spatiu si timp”, prin transcederea spatio-temporala.

Pentru mai multe detalii despre Reiki va invit sa intrati pe pagina Energia Reiki

Pentru inscriere am nevoie de nume si prenume complet, localitatea unde veti fi in momentul initierii, ziua si ora initierii. 

Contact: nagymelinda3@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu