Astept confirmarea dumneavoastra pe adresa de mail: transformarepersonala8@gmail.com. Cursul se tine online, l-am amanat pe data de 21 deoarece sunt multe transformari acum si fiecare e ocupat.
Cursul
contine 365 de lectii, cate una pentru fiecare zi din an. Ii vom
ruga si pe ingerii potriviti sa lucreze in noi si impreuna cu noi
pentru transformarea si cresterea noastra launtrica. Fiecare dintre
cei inscrisi va primi prin mail lectia zilei, care va fi postata si
pe acest blog unde, cine doreste, poate sa scrie opinii personale sau
sa impartaseasca celorlalti perceptiile sale.
Iata cateva notiuni introductive extrase din curs si 3 lectii pentru a va face o viziune asupra a ceea ce ne dorim sa realizam:
UN CURS IN MIRACOLE
Acesta
este un curs în miracole. Este un curs obligatoriu, voluntar fiind
doar timpul când îl urmezi. Libera voinţă nu înseamnă că poţi stabili
planul de învăţare; înseamnă doar că poţi alege lecţiile pe care vrei
să le înveţi la un moment dat. Cursul nu îşi propune să propovăduiască
înţelesul iubirii, aceasta fiind mai presus de ceea ce poate fi
propovăduit. Îşi propune însă îndepărtarea obstacolelor care stau în
calea conştientizării prezenţei iubirii,
moştenirea
ta firească. Opusul iubirii este teama, dar ceea ce este
atotcuprinzător nu are opus. Acest curs poate fi rezumat foarte simplu,
astfel:
Nimic real nu poate fi ameninţat.
Nimic ireal nu există.
În aceasta se află pacea lui Dumnezeu.
EXERCIŢII ZILNICE PENTRU STUDENŢI
INTRODUCERE
O
bază teoretică asemenea celei oferite de text constituie cadrul
necesar care dă înţeles exerciţiilor zilnice. Practicarea lor însă este
cea care va face posibilă atingerea scopului acestui curs. O minte
neantrenată nu poate realiza nimic. Scopul exerciţiilor cursului este
tocmai acela de a-ţi antrena mintea să gândească de-a lungul liniilor
trasate de text. Exerciţiile sunt foarte simple. Nu necesită mult timp
şi nu contează unde le faci. Perioada de antrenare este de un an.
Exerciţiile sunt numerotate de la 1 la 365. Nu-ţi propune să faci mai
mult de un set de exerciţii pe zi.
Volumul
de exerciţii este împărţit în două secţiuni principale, cea dintâi
ocupându-se cu desfacerea felului în care vezi acum, iar a doua cu
dobândirea percepţiei adevărate. Cu excepţia perioadelor de
recapitulare, exerciţiile zilnice sunt organizate în jurul unei singure
idei centrale, care este formulată la început. Urmează o descriere a
procedeelor specifice prin care trebuie aplicată ideea zilei.
Scopul
exerciţiilor zilnice este să-ţi antreneze mintea într-un mod
sistematic în vederea obţinerii unei percepţii diferite a fiecărei
fiinţe şi a fiecărui lucru din lume. Exerciţiile sunt concepute să te
ajute la generalizarea lecţiilor în aşa fel încât să înţelegi că
fiecare dintre ele se poate aplica, în mod egal, la oricine şi orice
vezi.
Transferul
antrenării în percepţia adevărată nu se desfăşoară la fel ca
transferul antrenării caracteristic lumii. Dacă s-a realizat adevărata
percepţie în legătură cu vreo persoană, situaţie sau eveniment,
transferul total către oricine şi orice este sigur. Pe de altă parte, o
singură excepţie de la percepţia adevărată duce la imposibilitatea
realizării ei în general. Aşadar, singurele reguli generale care
trebuie avute în vedere în permanenţă sunt: mai întâi, exerciţiile să
fie practicate cu mare specificitate, aşa cum se va indica. Lucrul
acesta te va ajuta să generalizezi ideile implicate, extinzându-le
asupra fiecărei situaţii în care te găseşti, la oricine şi la orice din
ea. În al doilea rând, încredinţează-te că nu vei hotărî, în sinea
ta, că există unele persoane, situaţii sau lucruri la care ideile sunt
inaplicabile. S-ar împiedica astfel transferul antrenării. Adevărata
percepţie, prin însăşi natura ei, nu are limite, fiind tocmai opusul
felului în care vezi acum.
Scopul
general al exerciţiilor este acela de a-ţi spori capacitatea de a
extinde ideile pe care le vei practica, în aşa fel încât să includă
totul. Asta nu va solicita nici un efort din partea ta. Exerciţiile în
sine întrunesc condiţiile necesare acestui tip de transfer. Unele din
ideile prezentate în acest volum ţi se vor părea greu de crezut, iar
altele îţi vor părea de-a dreptul alarmante. Nu contează. Tot ce ţi se
cere este să aplici ideile după cum eşti îndrumat. Nu ţi se cere să le
judeci într-un fel sau altul, ci numai să le foloseşti. Tocmai
folosirea lor le va face să capete sens pentru tine şi îţi va arăta că
sunt
adevărate.
Reţine doar atât: nu e nevoie să dai crezare ideilor, nu este nevoie
să le accepţi, nu este nevoie nici măcar să saluţi apariţia lor. Pe
unele dintre ele s-ar putea să le respingi energic. Nimic din toate
acestea nu va conta, nici nu le diminua eficacitatea. Nu-ţi îngădui să
faci vreo excepţie când aplici ideile din exerciţii, şi oricare ţi-ar
fi reacţiile faţă de ele, foloseşte-le. Nu ţi se cere nimic mai mult.
LECŢIA 1
"Tot ce văd în această cameră (pe această stradă,
de la această fereastră, în acest loc) nu înseamnă nimic."
Priveşte acum pe îndelete în jur şi exersează, aplicând această
idee în mod foarte specific la orice lucru pe care îl vezi:
"Această masă nu înseamnă nimic."
"Acest scaun nu înseamnă nimic."
"Această mână nu înseamnă nimic."
"Acest picior nu înseamnă nimic."
"Acest stilou nu înseamnă nimic."
Priveşte apoi dincolo de imediata ta apropiere şi aplică ideea,
lărgind sfera de cuprindere:
"Uşa aceea nu înseamnă nimic."
"Corpul acela nu înseamnă nimic."
"Lampa aceea nu înseamnă nimic."
"Semnul acela nu înseamnă nimic."
"Umbra aceea nu înseamnă nimic."
Observă
că aceste afirmaţii nu sunt aranjate într-o ordine anume şi nu oferă
posibilitatea unor diferenţieri între diversele categorii de obiecte
la care se aplică. Acesta este scopul exerciţiului. Nu trebuie decât
să aplici afirmaţia la tot ce vezi. Exersând ideea zilei, foloseşte-o
fără nici o discriminare. Nu încerca să o aplici la orice vezi, căci
exerciţiile nu trebuie să devină ritualice. Încredinţează-te numai că
nimic din ceea ce vezi nu este exclus în mod specific. În ceea ce
priveşte aplicarea ideii, orice lucru este la fel cu altul.
Fiecare
din primele trei lecţii nu trebuie făcută de mai mult de două ori pe
zi, preferabil dimineaţa sau seara. Nu ar trebui încercate mai mult de
aproximativ un minut, decât doar dacă se iveşte senzaţia de grabă.
Senzaţia de tihnă, de calm confortabil este esenţială.
LECŢIA 24
"Nu îmi percep propriile interese."
În
nici o situaţie ce apare nu vezi limpede acea rezolvare care te-ar face
fericit. De aceea nu ai nici un principiu călăuzitor pentru acţiune
adevărată şi nici posibilitatea de a judeca rezultatul. Ceea ce faci
este determinat de felul cum percepi situaţia, iar această percepţie
este greşită. În mod inevitabil deci tu nu îţi vei sluji propriile
interese. Şi totuşi, ele sunt unicul tău ţel în orice situaţie care este
percepută corect. Altfel, nu îţi vei da seama care sunt aceste
interese.
Dacă
ţi-ai da seama că nu îţi percepi propriile interese, ai putea fi
învăţat care sunt acestea. Dar în prezenţa convingerii tale că ştii care
sunt ele, nu poţi învăţa. Ideea de astăzi este un pas spre deschiderea
minţii tale, astfel încât învăţarea să poată începe.
LECŢIA 126
"Tot ce dăruiesc îmi este dăruit mie însumi."
Ideea
de astăzi, cu totul străină egoului şi modului de gândire al lumii,
este crucială pentru răsturnarea gândirii pe care o va aduce acest
curs. Dacă ai crede această afirmaţie, nu ai avea nici o problemă în
privinţa iertării depline, a certitudinii ţelului şi a călăuzirii
infailibile. Ai înţelege mijloacele prin care îţi parvine mântuirea, şi
nu ai ezita să le foloseşti acum. Să examinăm ceea ce crezi, de fapt,
în locul acestei idei. Ţi se pare că alţi oameni sunt separaţi de
tine şi capabili de comportări care nu au nici o repercusiune asupra
gândurilor tale, nici invers. Prin urmare, atitudinile tale nu au nici
un efect asupra lor, iar strigătele lor după ajutor nu au nici o
legătura cu ale tale. Crezi, de asemenea, că ei pot păcătui fără a-ţi
afecta modul de a te percepe pe tine însuţi, în timp ce le judeci
păcatul şi poţi, cu toate acestea, să rămâi împăcat, la adăpost de
orice condamnare.
Atunci
când "ierţi" un păcat, nu ai nici un folos nemijlocit. Dai milostenia
cuiva nevrednic, numai pentru a demonstra că eşti mai bun, situat pe o
treaptă mai înaltă decât cel pe care-l ierţi. Acesta nu merită pomana
toleranţei tale, pe care o acorzi unuia nevrednic de acest dar,
deoarece păcatele tale l-au coborât mai prejos de o adevărată
egalitate cu tine. Nu are nici un drept la iertarea ta. Ea îi
înmânează lui un dar, nicidecum ţie.
În
felul acesta iertarea este în fond neîntemeiată; o toană caritabilă,
binevoitoare dar nemeritată, un dar acordat uneori, alteori reţinut.
Fiind nemeritată, reţinerea iertării este justă, şi nu este drept să ai
de suferit pentru această reţinere. Păcatul pe care îl ierţi nu este
propriul tău păcat. L-a comis cineva cu care nu ai nimic dea face. Iar
dacă eşti mărinimos faţă de el, dându-i ceea ce nu merită, darul
nu-ţi aparţine cu nimic mai mult decât păcatul său.
Dacă
asta este adevărat, iertarea nu are nici un temei pe care să se
spijine cu încredere şi siguranţă. Este o excentricitate căreia
câteodată binevoieşti să acorzi cu indulgenţă o păsuire nemeritată.
Totuşi, îţi rămâne dreptul să nul laşi pe păcătos să scape de
îndreptăţita răsplată pentru păcatul său. Crezi oare că Domnul Cerului
ar permite ca mântuirea lumii să depindă de şa ceva? Oare grija Sa
pentru tine nu ar fi adevărat infimă dacă mântuirea ta ar depinde de o
toană?
Tu
nu înţelegi iertarea. Aşa cum o vezi, nu este decât un frâu pus
matacului făţiş, care nu necesită nici o corecţie în mintea ta. Aşa cum o
percepi, nu-ţi poate dărui pacea. Nu este un mijloc pentru izbăvirea
ta de ceea ce vezi în altcineva, nicidecum în tine însuţi. Nu are nici
o putere de a restitui unitatea ta cu el în propria ta conştienţă. Nu
este ceea ce Dumnezeu a voit ca ea să fie pentru tine. Nedăruindu-I
darul pe care El ţi-l cere, nu poţi recunoaşte darurile Sale, crezând
că nu ţi le-a dat. Însă, ţi-ar cere El oare un dar dacă acesta nu ţi-ar
fi hărăzit ţie? Ar putea fi El oare satisfăcut cu gesturi
goale,
evaluând astfel de daruri meschine ca fiind vrednice de Fiul Său?
Mântuire este un dar mai bun decât aşa ceva. Iar adevărata iertare,
fiind chiar mijlocul prin care este dobândită, trebuie să vindece mintea
care dăruieşte, căci a dărui înseamnă a dobândi. Ceea ce continuă să
fie nedobândit nu a fost dăruit, însă ceea ce a fost dăruit trebuie că
a şi fost dobândit.
Astăzi
încercăm să înţelegem adevărul conform căruia cel care dăruieşte şi
cel care dobândeşte sunt unul şi acelaşi. Vei avea nevoie de ajutor
pentru ca această afirmaţie să capete înţeles, fiind atât de străină
gândurilor cu care eşti obişnuit. Iar Ajutorul de care ai nevoie se
află acolo unde ai nevoie de El. Astăzi acordă-I încrederea ta şi
cere-I să-ţi împărtăşească exersarea de astăzi într-ale adevărului. Şi
dacă reuşeşti să întrezăreşti o cât de mică licărire a izbăvirii ce
rezidă în ideea pe care o exersăm astăzi, înseamnă că această zi este o
zi de slavă pentru întreaga lume.
Dăruieşte
astăzi de două ori câte cincisprezece minute încercării de a înţelege
ideea zilei. Acesta este gândul prin care iertarea îşi ocupă locul
cuvenit printre priorităţile tale. Este gândul care îţi va izbăvi mintea
de orice te împiedică să pătrunzi semnificaţia iertării, lăsându-te
să realizezi valoarea ei pentru tine.
În
tăcere, închideţi ochii faţă de lumea care nu înţelege iertarea, şi
caută-ţi refugiu în locul tihnit unde gândurile sunt preschimbate şi
falsele credinţe abandonate. Repetă ideea de astăzi şi invocă ajutorul
pentru ai înţelege semnificaţia. Fii dispus să te laşi învăţat.
Bucură-te să auzi vorbindu-ţi Vocea adevărului şi a vindecării; astfel
vei înţelege cuvintele pe care le rosteşte El şi vei recunoaşte că El
îţi vorbeşte cu propriile tale cuvinte.
De
câte ori îţi stă în putinţă, adu-ţi aminte că astăzi ai un ţel; o
ţintă care dă valoare specială acestei zile, atât pentru tine, cât şi
pentru toţi fraţii tăi. Nu-i îngădui minţii să uite mult timp de acest
ţel, ci spune în sinea ta:
"Tot
ce dăruiesc, îmi este dăruit mie însumi. Ajutorul de care am nevoie
ca să învăţ adevărul acesta este acum cu mine. Şi mă voi încrede în
El."
Apoi
petrece o clipă în tăcere, deschizându-ţi mintea către corecţia şi
iubirea Sa. Şi ceea ce vei auzi de la El, vei crede, căci vei dobândi ceea ce El dăruieşte.
Cursul cuprinde si informatii despre ingeri si arhangheli.
Cursul costa 150 lei, invitati si prietenii si aveti reduceri impreuna, mai multe detalii pe mail.
Puteti face aceste cursuri si separat: cursul de miracole costand 130 lei si cursul de arhangheli si ingeri 70 lei.
Puteti face aceste cursuri si separat: cursul de miracole costand 130 lei si cursul de arhangheli si ingeri 70 lei.
CONFIRM INSCRIEREA LA CURSUL DE MICACOLE.
RăspundețiȘtergereCE TREBUIE SA FAC PENTRU ASTA?
SILVIA BOBOCICA
Sa trimiti un mail pe adresa transformarepersonala8@gmail.com.
Ștergere